środa, 9 stycznia 2013

O tym, dlaczego czasem nie lubię zakupów


Nie miałam zamiaru korzystać z tegorocznych zimowych wyprzedaży, bo nie było ku temu ani pieniędzy, ani potrzeby. Moja mama uznała jednak, że potrzeba istnieje – podobno moje buty i spodnie jej o tym powiedziały. Zasugerowała, żebym za świąteczne pieniądze kupiła sobie nowe. Wiedziałam, że prędzej czy później będę musiała to zrobić – i to raczej prędzej, jeśli chcę mieć jakikolwiek wybór.

Musicie wiedzieć, że w kwestii butów i spodni jestem facetem – mogę chodzić w jednej parze, dopóki się nie rozleci. A jak już się rozleci, drżę na myśl o pełnej bólu przeprawie po półkach z niechcianym i nieciekawym towarem.

Mam ogromne problemy ze znalezieniem czegoś, co mi się spodoba. Ma być wygodnie, prosto i ciemno (w kwestii butów – czarno), ale często te wymagania okazują się wygórowane. Bo rzeczywiście większość kozaków to albo modele na wybiegi (szpilka 10cm w zimowych butach na co dzień?), albo totalnie płaskie kaczuchy o cholewach do nieba (na których „pojechać” jest chyba jeszcze łatwiej). Ostatecznie dorwałam bardzo wygodne, chociaż totalnie niekobiece buty. Seksapilem nie grzeszą, ale jakieś wyjątkowo ohydne też nie są. Co sądzicie?


Spodni nie będę pokazywać, bo po slalomie między półkami zerknęłam na metkę moich ulubionych i do cna znoszonych i skierowałam swoje kroki do Camaieu, gdzie od razu kupiłam zwykłe, ciemnogranatowe rurki z wyprzedaży. Udałoby mi się wcześniej, gdyby nie to, że Camaieu jest na pierwszym piętrze, a ja mam nerwicowy wręcz nawyk obchodzenia najpierw piętra minus jeden, potem zerowego i ostatecznie właśnie tego.

A mówiąc o obchodzeniu… rośnie moja awersja do Stradivariusa i Bershki. Od razu po wejściu wita mnie bardzo mocny, dziwny zapach, a na małej powierzchni tłoczy się milion osób pomiędzy milionem porozrzucanych i podeptanych rzeczy. Odechciewa się wszystkiego. Ofertę Stradivariusa przejrzałam pobieżnie, a Bershkę obejrzałam tylko z progu i czym prędzej uciekłam.

Z Reserved kupiłam sobie skarpetki. Uwielbiam ich wzory, to mój ulubiony sklep, jeśli chodzi o skarpety czy rajstopy, a w czasie promocji mają świetne przeceny. Za 9,99 dostałam słodką parę w kropki i ważki. Kropki zawsze górą!


Udało mi się także w końcu kupić Trafny wybór J.K. Rowling. W Matrasie jest w promocji -25%. Chociaż nie wszędzie i denerwuje mnie to, jak w zależności od miasta mogą się różnić promocje na książki (czy raczej – jak w niektórych prawie ich nie ma). Obecnie Matras oferuje -25% na większość pozycji. Chciałabym załapać się jeszcze na coś w przyszłym tygodniu, celuję w nowego Clarksona :)


Kręci mnie temat mrocznych problemów małych miasteczek (między innymi dlatego tak bardzo lubię Kinga), a Rowling uwielbiam, więc powinnam być zadowolona mimo wszystko. Mam jednak nadzieję, że Trafny wybór okaże się tak dobry, jak wszyscy mówią. 

7 komentarzy:

  1. W jakim sklepie je dorwałaś? :D Ja ogólnie lubuję się w martensach, więc dla mnie są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W CCC. Poza wyglądem do martensów trochę im brakuje :D

      Usuń
  2. Śliczne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty w moim klimacie :)
    Poza tym to zawsze najgorszy zakup, który odkładam do samego końca.... Dopiero w UK odkryłam, że zakupy butów mogą cieszyć :)

    Teraz mam coś na oku i zastanawiam się, czy kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię oglądać buty, szczególnie szpilki - ale już ich wybór to prawdziwa katorga.

      Usuń
  4. Fragment tekstu o noszeniu aż się rozleci jest żywcem o mnie. :) Buty świetne.

    Przy okazji dziękuję za zajrzenie do mnie - dzięki temu odkryłam Twojego bloga. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama :D

      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń